Ez az éppen eladó régi Porsche síbob még a nyár közepén is nagyon menő
Az egyedi tervezésű téli eszközzel igen egyedi stílusban lehet közlekedni a havon. Ráadásul abszolút kompatibilis a Porsche sportkocsikkal.
Az egyedi tervezésű téli eszközzel igen egyedi stílusban lehet közlekedni a havon. Ráadásul abszolút kompatibilis a Porsche sportkocsikkal.
A különleges fényezés ez esetben olyan drága, hogy annak árából akár egy komplett autó kijönne.
A nagy teljesítményű prémium sportkocsik esetében nem túl gyakori a gázosítás, de most itt egy ilyen autó.
A New York-i Autószalonon debütált, erősen limitált szériás 911 Speedsternek alaposan megkérik az árát.
Ennek a Porschénak az új tulajdonosa beleszagolhat majd abba, hogy milyen volt a zuffenhauseni gyártó évtizedekkel ezelőtti első turbós sportkocsija.
Ha a Panamerából lehet praktikus kombiszerű kivitel, akkor miért ne lehetne a 911-es sportkocsiból is?
A zuffenhauseni gyártó legújabb modellje tulajdonképpen nem más, mint egy álruhás, nyitott tetős előző generációs 911 GT3.
Ezután a sportkocsi után a 60-as években épp olyan sokan fordultak utána, mint 2019-ben.
Mint egy napernyőt becsukni - ennyi idő kell a Porsche 911 Cabriolet változatának hogy elrejtse a tetejét. A mutatvány egy Porsche esetében azért kevés lenne az üdvösséghez, de szerencsére a 911-es tető nélkül sem alakul át nyekergő, csavarodó karosszériájú, nyitott tetős sportkocsiutánzattá, amivel inkább csak páváskodni érdemes.
Ez a rikító sárga sportkocsi a külcsínje alapján egy néhány évtizedes fejlesztésnek tűnhet, pedig a karbonszálas borítás alatt modern csúcstechnika lapul.
Vázoljuk az aktuális toplistát, melynek élén egy japán, a végén pedig egy olasz márka található.
Ez az új német sportkocsi még a Turbónál és a GT2 RS-nél is sokkal komolyabb produkciót ad elő.
Alig pár héttel a sportkupé után most a nyitható tetejű változat is megérkezett a 911-esből. És nagyon gyorsan le tudja dobni a vászontetejét.
A kőkemény versenyautónak szánt Cayman GT4 Clubsport kétféle kivitelben érhető el. Mindkettő nagyon gyors.
Zuffenhausenben egy olyan sportkocsit készítettek, mely alaphelyzetben tyúkanyóként vigyáz ránk, de ha úgy hozza a sors, akkor nagy teret enged annak, hogy elszabaduljon az őrület.
Ez a Multivan eredetileg nem éppen száguldásra született, most azonban már szinte szétveti a nyers erő. Ami kizárólag a hátsó kerekekre érkezik meg.
Teljesen biztos, hogy az ikonikus sportkocsi alternatív hajtáslánccal is elérhető lesz, de erre néhány évet még várnunk kell.
A kifutó Porsche 911-es utolsó kiadása olyan brutálisra sikerült, hogy nem is engedik közútra. Az újdonság még a GT2 RS-nél is komolyabb produkciót ad elő.
Más abból az összegből egy nagyon komoly autót vásárol, amennyibe ennek a Porschénak csak a különleges színe került.
Már egy rövid, de kiadós eső után is fenn állhat az aquaplaning (a kerekek felúszásának) veszélye. Olyan a jelenség, mintha jégen csúszna a kocsi, lényegében irányíthatatlanul.